زیبا ترین جاذبه های طبیعی دنیا

سفر مقوله‌ی زیبایی است که برخی از افراد آرامش در سفر را ترجیح می‌دهند و برخی دیگر دنبال هیجان در سفر می‌باشند. در ادامه چند مورد از جالب‌ترین مکانهای دیدنی دنیا را ارائه می‌نماییم که ممکن است در نگاه اول به نظرتان حتی وجود خارجی نداشته باشند اما این طور نیست و این موارد جزء زیباترین و دیدنی‌ترین جاذبه های طبیعی دنیا به حساب می‌آیند.


بیشتر بخوانید

آشنایی با بزرگترین باغ وحش های دنیا

در تمام جهان باغ وحشها جزء پر طرفدارترین دیدنی‌های هر شهر به حساب می‌آیند. بنابراین حتماً علاقه خواهید داشت که بهترین باغ وحش‌های دنیا را بهتر بشناسید. در ادامه ۱۰ باغ وحش بزرگ با گونه‌های متنوع جانوری آورده شده است که هم در مساحت زیادی ساخته شده‌اند، و هم گونه‌ها و جانورانی که در آن محافظت می‌شوند بسیار جالب توجه است که می‌توانید از بازدید از آن‌ها نهایت لذت را ببرید.


بیشتر بخوانید

نکات مسافرت در زمان بارداری

آیا خانم‌های باردار می‌توانند به مسافرت بروند؟ آیا سفر رفتن برای مادر و جنین داخل شکمش مشکلی به وجود نمی‌آورد؟ اگر خانم باردار برای رفتن به سفر مشکلی نداشته باشد، چه کارهایی انجام دهد تا سفر بی خطر و امنی داشته باشد؟ برای پاسخ به این سئوالات و جهت رفع ابهامات، سعی برآن شده تا با ارائه این مطلب، بتوانیم راه‌های حفظ سلامت مادر و جنین را در مسافرت برای شما بازگو نماییم.


بیشتر بخوانید

آداب سفر در ماه مبارک رمضان

همانطور که مستحضرید، روزه در ماه مبارک رمضان از تکالیف و واجبات دین مبین اسلام است. با توجه به اهمیت بالای روزه، کسی که مسافر است از انجام این تکلیف الهی معاف است و مسافر می‌تواند بعد از اینکه از سفر بازگشت قضای روزه را به جا آورد. آیا مسافرت در ماه رمضان اشکال دارد؟ حکم سفر زیارتی در ماه رمضان چیست؟ لازم به ذکر است که بگوییم روزه در سفر دارای احکامی است که در ادامه آن‌ها را مرور می‌کنیم.


بیشتر بخوانید

راهنمای جاهای دیدنی اطراف تهران

امروزه با صنعتی‌تر شدن جامعه و گسترش شدید آلودگی هوا در شهرها و کلان شهرها، بیش از گذشته احساس می‌شود که باید از زندگی شهری و هیاهوی آن دور شد و به طبیعت پاک ییلاقات و روستاها پناه آورد. در طبیعت با آسودگی وفراغ بال می‌توان به تماشای آسمان و زیبایی‌های پیرامونی پرداخت و در هوای پاکش نفس کشید. برای تعطیلات بد نیست با مناطق روستایی و ییلاقی اطراف تهران و طریقه دسترسی به آن‌ها آشنا شویم.


بیشتر بخوانید